Εργαστήρια Δεξιοτήτων
Συνδυάστε τα μουσικοκινητικά μας προγράμματα, με τα αντίστοιχα εργαστήρια δεξιοτήτων που δουλεύετε στην τάξη.

«Από πού είσαι ποταμάκι, από ‘κείνο το βουνό…»
Ένας μικρός βοσκός συνομιλεί με μοναδική του φίλη την καλαμιά της λίμνης και αναρωτιέται για την πορεία του νερού. Μέχρι που αποφασίζει να ανακαλύψει όλες τις μορφές του νερού, με τη βοήθεια της μουσικής. Σε αυτή του την αναζήτηση τον βοηθάνε γλάροι, πέστροφες, χιονονιφάδες, παγοδρόμοι και φυσικά και τα παιδιά με την ενεργή συμμετοχή τους.
Διαδραστικό μουσικοκινητικό παραμύθι γεμάτο με μουσικές αφιερωμένες στο νερό. Περνώντας από διάφορα μουσικά είδη και μουσικές εποχές ακολουθούμε τον κύκλο του νερού με παιχνίδια ενεργητικής ακοής, τραγούδι, χορό και πολύ κέφι.

(Νηπιαγωγείο - Δ' Δημοτικού)
Το βιβλίο της γνωστής συγγραφέως Μαριβίτας Γραμματικάκη, ζωντανεύει με αφήγηση από την ίδια και ζωντανή μουσική (βιόλα, ακορντεόν, μπαρόκ φλογέρες, γιουκαλίλι). Οι ήρωες, μετατρέπονται σε κούκλες και ξεπηδούν από το βιβλίο. Γνωστές κλασσικές μελωδίες δημιουργούν διαδραστικά μουσικοκινητικά παιχνίδια και βοηθούν τα παιδιά να εκφραστούν δημιουργικά.
Μέσα από την παρουσίαση του παραμυθιού και την γνωριμία με την συγγραφέα αναδεικνύεται η σημασία του μέτρου και η αξία της ισορροπίας στη ζωή, ενώ η αναγνώριση και η διαχείριση των συναισθημάτων γίνεται η πυξίδα που θα οδηγήσει τα παιδιά στο ταξίδι της ζωής.

(Νηπιαγωγείο – Γ’ Δημοτικού)
Το χελιδόνι ξεκινά το ταξίδι του φέρνοντας μαζί του την ελπίδα και την Άνοιξη. Σε κάθε στάση όμως που κάνει μέχρι τον προορισμό του, απογοητεύεται. Η λιμνούλα που ξεκουραζόταν έχει γεμίσει με σκουπίδια, οι άνθρωποι είναι βιαστικοί και αδιάφοροι και τα παιδιά απορροφημένα στις οθόνες τους. Με την βοήθεια των παιδιών το χελιδόνι θα ολοκληρώσει το ταξίδι του, ενώ θα μάθει στα παιδιά πώς να κάνουν τον κόσμο λίγο καλύτερο.
Μουσικοκινητικό παραμύθι, με συνοδεία ζωντανής μουσικής από ακορντεόν, φλογέρες, γιουκαλίλι, μεταλλόφωνο και κρουστά όργανα Orff. Διαδραστική αφήγηση για την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, την ενσυναίσθηση και την πολυπολιτισμικότητα.
Το συγκεκριμένο παραμύθι είναι διαθέσιμο για όλη την διάρκεια της σχολικής χρονιάς, θεωρούμε όμως ιδανικές ημερομηνίες για να το επιλέξετε, την 1η Εβδομάδα του Οκτωβρίου (Ημέρα των Ζώων) την Άνοιξη, και την 1η εβδομάδα του Ιουνίου (Ημέρα Περιβάλλοντος)

(Νηπιαγωγείο – ΣΤ’ Δημοτικού)
. «Do re mi fa sol, ταξίδι ξεκινώ,
Τον κόσμο θα γνωρίσω, και θα τραγουδώ.»
Με καμήλες, βάρκες, αερόστατα κ.α. κάνουμε τον γύρο της Γης (Ελλάδα, Ιταλία, Αφρική, Ιαπωνία, Ρωσία, Ινδιάνοι, Περού). Σε κάθε μας σταθμό γνωρίζουμε τις μουσικές του κόσμου μέσω παιχνιδιών ενεργητικής ακοής και ζωντανεύουμε την τοπική εικαστική δημιουργία και την λαϊκή τέχνη με μουσικοκινητικό τρόπο.
Μουσικοκινητική εκπαιδευτική δραστηριότητα με συνοδεία ζωντανής μουσικής από γιουκαλίλι, φλογέρες, και κρουστά, καθώς και ηχογραφημένα μουσικά αποσπάσματα από τις περιοχές που επισκεπτόμαστε.

(Νηπιαγωγείο – Δ’ Δημοτικού)
Από την αρχαία χρόνια οι άνθρωποι είχανε στραμμένο το βλέμμα στον ουρανό, παρατηρούσανε τον Ήλιο το φεγγάρι και τα αστέρια. Η κίνηση και τα χαρακτηριστικά των πλανητών τους οδήγησαν στο να τους ονομάσουν με ονόματα αρχαίων θεών, προσπαθώντας έτσι να κατανοήσουν το σύμπαν.
Διαδραστικό μουσικοκινητικό πρόγραμμα που συνδιάζει την αρχαία ελληνική μυθολογία, με το πλανητικό σύστημα. Μουσικοκινητικά παιχνίδια και τα πιο ασυνήθιστα μουσικά όργανα, συνεπαίρνουν τα παιδιά σε αυτό το ταξίδι μας στο διάστημα!